Rozumiejąc specyfikę zakupów w sieci, staramy się aby były one dla Ciebie przyjemnością!
Złożone zamówienia realizujemy niezwłocznie, powierzając je firmie kurierskiej DHL.
Zasadą jest, ze zamówienia złożone i opłacone (lub wybrany sposób zapłaty: pobranie kurierskie) do godz 09:00 – wysyłamy tego samego dnia (dostawa 24h) – TOWAR DOSTĘPNY.
W przypadku TOWARU NA ZAMÓWIENIE – termin realizacji zamówienia widnieje w karcie produktu. Dodając taki produkt do koszyka wyświetla się również informacja o wydłużonym czasie dostawy.
Jeżeli kupione produkty są potrzebne na konkretny termin – prosimy o taką informację.
W przypadku szczególnie dużego natężenia ruchu w Sklepie (czas przedświąteczny, wyprzedaże, duże akcje promocyjne) mogą się zdarzyć nieznaczne opóżnienia, o czym zawsze informujemy naszych Klientów.
Poniżej szczegółowy harmonogram wysyłek:
Zamówienia złożone w dniach (produkty dostępne):
– od poniedziałku do czwartku do godziny 09.00 realizujemy w tym samym dniu roboczym. Oznacza to, że produkty otrzymacie Państwo następnego dnia roboczego;
– od poniedziałku do czwartku po godzinie 09.00 realizujemy następnego dnia roboczego. Oznacza to, że zamówienia złożone od poniedziałku do środy włącznie otrzymacie Państwo w terminie 2 dni roboczych;
– od czwartku po godzinie 09.00 do piątku do godziny 09.00. Oznacza to, za zamówienie otrzymacie Państwo w poniedziałek;
– od piątku od godziny 09.00 do poniedziałku do godziny 09.00 – w poniedziałek. Oznacza to, że zamówienie otrzymacie Państwo we wtorek.
UWAGA: Prosimy o dokładnie sprawdzenie wydawanej przez kuriera przesyłki!
Sprawdź w obecności dostarczającego kuriera przesyłkę. W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki na zewnątrz masz prawo odmówić podpisania protokołu doręczenia i żądać otworzenia paczki w celu sprawdzenia, czy są jakieś uszkodzenia również wewnątrz. W innym wypadku należy podpisać protokół odebrania przesyłki i poprosić kuriera, aby poczekał aż sprawdzisz jej zawartość. Kurier ma obowiązek poczekać na rozpakowanie przesyłki.
W przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki prosimy Cię o spisanie protokołu uszkodzenia. W przypadku, gdy kurier nie ma czystych druków, należy to zrobić na zwykłej kartce papieru, w dwóch kopiach, dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu.
Informacje, które powinny się znaleźć w protokole to:
– czas i miejsce dostawy
– co zostało zniszczone i w jakiej ilości (np. 1 talerz płaski)
– określenie zabezpieczenia paczki (jak została zabezpieczona)
– wyraźny podpis doręczającego kuriera.
W przypadku uszkodzenia przesyłki wewnątrz masz prawo odmówić przyjęcia paczki.
PODPISANIE PROTOKOŁU PRZYJĘCIA PRZESYŁKI OZNACZA AKCEPTACJĘ PRAWIDŁOWEGO DOSTARCZENIA TOWARU ORAZ OZNACZA REZYGNACJĘ Z REKLAMACJI NA USZKODZENIA MECHANICZNE POWSTAŁE W CZASIE TRANSPORTU!